Zwroty i reklamacje
My Korea
안녕~! Coś nie tak z Twoimi zakupami? Jeśli chcesz zwrócić produkt lub zgłosić reklamację, poniżej znajdziesz wszystkie potrzebne informacje oraz instrukcje.
1. Zwrot towaru
Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania, bez konieczności podawania przyczyny. Aby skorzystać z prawa zwrotu, wystarczy, że w podanym terminie wyślesz do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
- W formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@mykorea.com.pl
- W formie pisemnej na adres:
My Korea Sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza 33 (budynek K),
32-080 Zabierzów.
Możesz skorzystać z naszego wzoru oświadczenia o odstąpieniu, dostępnego tutaj, choć nie jest to obowiązkowe. Po otrzymaniu oświadczenia potwierdzimy jego otrzymanie drogą mailową.
2. Jak dokonać zwrotu?
Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej tutaj!
A oto krok po kroku, jak to działa:
- Wybierasz produkty do zwrotu Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni.
- Określasz szczegóły przesyłki Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.
- Odsyłasz paczkę Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania.
- Otrzymujesz zwrot pieniędzy W ciągu 14 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.
- Zwrot towaru Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni. Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca. Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
My Korea Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 33/ budynek K 32-080 Zabierzów
Prawo odstąpienia od umowy Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres mykorea.pl@gmail.com lub tradycyjną na adres: My Korea Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 33/ budynek K 32-080 Zabierzów Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
3. Zwrot pieniędzy
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 14 dni, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania. Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.
4. Reklamacje
Jeśli otrzymany towar posiada wady fabryczne lub nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zgłosić reklamację. W takim przypadku prosimy o kontakt:
- E-mail: kontakt@mykorea.com.pl
- Telefon: +48 602796980 (godziny obsługi telefonicznej klientów dostępne są w zakładce Kontakt).
W wiadomości prosimy o podanie:
- Numeru zamówienia
- Opisu wady produktu
- Preferowanego sposobu rozwiązania reklamacji (np. wymiana towaru lub zwrot pieniędzy).
Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania i poinformujemy o dalszych krokach.
5. Adres do zwrotów i reklamacji
Prosimy o wysyłkę zwracanych lub reklamowanych towarów na adres:
My Korea Sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza 33 (budynek K),
32-080 Zabierzów.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów lub reklamacji zapraszamy do kontaktu na adres e-mail kontakt@mykorea.com.pl lub telefonicznie pod numerem +48 602796980.