Darmowa dostawa od 250zł! | Załóż konto i zgarnij 10% zniżki na pierwsze zakupy!

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Program lojalnościowy

Program Lojalnościowy
My Korea

 안녕~! Ale super, że jesteś z nami. Bardzo nas to cieszy, dlatego stworzyłyśmy wyjątkowy Program Lojalnościowy My Korea, który pozwala zbierać punkty i korzystać z atrakcyjnych zniżek przy każdych kolejnych zakupach.

1. Jak to działa?

  • Za każde wydane 1 zł w naszym sklepie, klient otrzymuje 1 punkt lojalnościowy.
  • Zbieraj punkty, a za każde uzbierane 250 punktów uzyskasz 10% zniżki na następne zakupy.
  • Punkty są naliczane w ramach pojedynczych zamówień, po uwzględnieniu ewentualnych rabatów.
  • Koszt wysyłki nie jest uwzględniany przy naliczaniu punktów.
  • Punkty trafiają na konto klienta w momencie opłacenia zamówienia.
  • W przypadku, gdy zamówienie zostanie zwrócone, punkty zostaną automatycznie odjęte z konta klienta.

2. Jak wykorzystać punkty?

  • Rabat 10% jest naliczany automatycznie przy każdym zamówieniu, gdy klient osiągnie próg 250 punktów.
  • Punkty nie są odejmowane z konta klienta po skorzystaniu z rabatu, dzięki czemu możesz gromadzić je i korzystać ze zniżek wielokrotnie.

3. Dodatkowe punkty za aktywność

  • 20 dodatkowych punktów można otrzymać za dodanie opinii o sklepie lub produkcie. Każda opinia musi zostać zatwierdzona przez obsługę sklepu. Możesz zaopiniować dowolną ilość zakupionych produktów. Mamy prawo odrzucić opinię, jeśli jest ona niewiarygodna lub nie jest poprzedzona zakupem opiniowanego produktu w naszym sklepie.

4. Bonusy dla nowych klientów

  • Nowi klienci, którzy dokonają rejestracji, otrzymują jednorazowy kupon na 10% zniżki na zakupy.
  • Dodatkowo, przy zamówieniach powyżej 50 zł, zyskujesz możliwość skorzystania z darmowej dostawy do paczkomatów InPost, korzystając z kodu rabatowego DARMOWA_DOSTAWA.
  • Promocje nie łączą się – kupon rabatowy oraz darmowa dostawa mogą zostać wykorzystane tylko raz i nie mogą być łączone z innymi ofertami.

5. Ważne informacje

  • Punkty są przyznawane wyłącznie za zakup produktów, nie za koszt wysyłki.
  • Punkty są ważne bez ograniczeń czasowych i nie wygasają, możesz je gromadzić bez obaw.
  • Wszelkie pytania dotyczące programu lojalnościowego można kierować na adres e-mail: kontakt@mykorea.com.pl.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl